26 Ağustos 2007 Pazar

Macromedia Flash Mx Kurulumu

Bugün Macromedia Flash Mx programının Pardus işletim sistemimize nasıl kurulacağını anlatacağım. Öncelikle Cd miz varsa cd mizi hazırlayalım. Ya da exe dosyamızı rahatça erişebileceğimiz bir yere atalım. Örneğin masaüstü. (Ben masaüstüne koydum exe dosyasını. Kurulumu o şekilde anlatacağım.


"Pardus > Crossover > Install Windows Applications" yolunu izleyerek karşımıza gelen listeden bir program seçip kurabiliriz.Biz burada Flash Mx'i seçeceğiz.



Flash MX seçtikten sonra. Next tuşuna tıklıyoruz. Karşımıza aşağıdaki gibi bir menü geliyor. Eğer cd den kurulum yapacaksak Alternative cdrom location bölümüne cdromumuzun yolunu gösteriyoruz. (Örneğin: /media/hdc/) Ama biz burda masaüstündeki exe dosyasından kurulum yapacağımız için Other *exe file bölümünü kullanacağız. Bu bölüme gelip Browse tuşuna basarak exe dosyamızı seçiyoruz ve Next tuşuna basıyoruz.



Karşımıza flash MX programının kurulum ekranı geliyor. Bundan sonra yapacaklarımız zindovs daki ile aynı. Yazı yazmadan sadece resimleri koyacağım.











Finish dedikten sonra crossover programı sanal zindovsumuzu tekrar başlatıyor. Sanal olarak



Şimdi de masaüstümüzü güncelliyor.



Kurulumun bittiğini haber veren ekran geliyor artık Finish tuşuna basabiliriz.



"Pardus > Windows Applications > Macromedia > Flash MX" izleyerek Flash MX programını çalıştırıyoruz. Flash Mx programımızın başlangıç sayfası geliyor. Tabi deneme sürümü olduğu için Try tuşuna tıklayıp programı açıyoruz.



Ve işte Flash MX karşımızda.



Ben kullanmayı pek bilmediğimden kurcalamadım. Size kolay gelsin.

Hiç yorum yok: